FAQs

/
/
FAQs Page

Jak szybko wysyłacie zamówienia?

90% zamówień realizowanych jest tego samego dnia roboczego. Maksymalny czas wysyłki to 7 dni roboczych. Istnieje możliwość nie realizacji zamówienia ze względów technicznych lub logistycznych (brak stanu magazynowego). O takiej sytuacji informujemy Cię mailowo lub telefonicznie. Obecnie poziom realizacji detalicznej naszych klientów to 99,5%.

Czy przyjmujecie zwroty zamówień?

1. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres sklep@polskiemodne.pl lub odesłać na adres: ul. Rynek Główny 28, Kraków, kod 31-010

2. Towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia doręczenia przesyłki do Klienta, od daty potwierdzenia nadania zwrotu, np. stempla pocztowego.

3. Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

.…czytaj więcej

Jak często aktualizowane są stany magazynowe?

Stany magazynowe aktualizujemy codziennie!

Jakie są koszty wysyłki zamówienia?

Dostawa kurierem InPost z płatnością przy odbiorze 15 zł

Dostawa kurierem InPost z przedpłatą na konto 10 zł
Dostawa Paczkomaty InPost z przedpłatą na konto 9,99 zł
Dostawa Paczka w Ruchu  z przedpłatą na konto 6 zł (zamówienia do 300zł) – najdłuższa forma dostawy

DARMOWA DOSTAWA od 200 zł  na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (przy przedpłacie).

Przesyłki zagraniczne wysyłamy Pocztą Polską.

 

Czy można dokonać zamówienia telefonicznie?

Tak! Codziennie od poniedziałki do soboty od 9-17.

Nr telefonu

573101763

 

 

If you have another question

Zacznij pisać i naciśnij Enter, aby wyszukać

Karta produktu

Brak produktów w koszyku.